Проект дорожньої карти по об’єднанню регіону IPSC UA. Етап 1

Перший етап проекту дорожньої карти по об'єднання регіону IPSC UA - прозорі та демократичні вибори Регіонального директора та надання результатів до Дисциплінарного комітету МКПС
Проект дорожньої карти по об’єднанню регіону IPSC UA. Етап 1

Пропонується до уваги наступний проект дорожньої карти по об’єднанню регіону IPSC UA, який сформований з урахуванням протоколу ДК МКПС та меморандуму ФПСУ-ВФПВС

Він складається з трьох послідовних етапів.

Етап 1 – вибори Регіонального директора Українського регіону МКПС та надання інформації про їх проведення та результати до ДК МКПС для зняття питання про закриття регіону.

Організацію виборів забезпечує Виборча комісія (надалі – Виборчком), яка формується з однакової кількості уповноважених представників ФПСУ та ВФПВС (надалі за текстом – Федерації). Максимальна кількість членів Виборчкому – не більше 10 представників (по 5 від кожної федерації).

Задачі та повноваження – організація процесу виборів, їх прозорості та демократичності, розробка Положення про вибори та формування календарного плану-графіка їх проведення.

Порядок делегування членів Виборчкому – електронні листи від керівників федерацій.

Після висунення кандидатів в РД за їх заявою до складу Виборчокму включається по одному представнику кандидатів  в якості спостерігачів без права голосу на голосуваннях Виборчкому.

Голова комісії – авторитетний стрілець, який не є кандидатом в РД і не входить до складу  керівних органів обох федерацій.

Процедура обрання Голови комісії – одноетапне загальне електронне голосування стрільців (через Гугл-форми) або двоетапне – кожна з федерацій шляхом голосування обирає кандидатури, які потім затверджуються спільним голосуванням членів обох федерацій.

Задачі і повноваження – не має права голосу, адміністративні повноваження з забезпечення роботи Виборчкому, розробляє разом з членами Виборчкому і затверджує  в керівництва Федерацій Положення про роботу Виборчокму (Регламент прийняття рішень), виносить на голосування питання, інформує стрілецьку спільноту про результати, за необхідності контактує з керівництвом федерацій.

Порядок прийняття рішень Виборчкому – більшістю голосів. Рівний розподіл голосів – 50/50, означає необхідність консультацій з цього питання керівників федерацій та повторне голосування після консультацій.

Ключові принципи спільних виборів:

  • у виборах беруть участь всі дійсні члени федерацій.
  • проводиться обов’язкова повна верифікація виборців. Задача верифікації – виключити «мертві душі». Варіант перевірки виборців – залучення сторонньої компанії,  якою федерації укладають договори про конфіденційність та оплачують її роботу 50/50. Як один з варіантів перевірки – колл-центр з записом голосового опитування виборців для уточнення відповідей за необхідності.
  • перевірка спірних та сумнівних випадків покладається на Виборчком,
  • до участі в виборах допускаються усі бажаючі кандидати, які являються членами Федерацій,
  • всі кандидати зобов’язані надати передвиборчу програму,
  • виборцям забезпечується можливість заздалегідь перевірити коректність внесеної інформації,
  • передбачити можливість перевірки виборцем правильність врахування його голосу до оголошення результатів голосування,
  • для того, щоб виключити вплив на результати голосування шляхом інформаційних маніпуляцій, Виборчком наділяється повноваженнями на звернення до Дисциплінарної комісії федерацій про дискваліфікацію маніпуляторів або виключення їх з числа членів організації (для цього може знадобитися внесення змін в Статути та Положення про членство),
  • укладення письмової угоди (для подальшого судового оскарження у випадку невиконання) між федераціями про визнання результатів виборів у випадку відсутності зафіксованих порушень та Положення про вибори РД. За невиконання договору – стягнення штрафних санкцій з організації-порушника та відставка керівника організації-порушника.

За результатами виборів обидві федерації призначають обраного Регіонального директора на посаду віце-президента з однаковим обсягом службових обов’язків та повноважень до закінчення реалізації 3-го етапу дорожньої карти.

Витрати на проведення 1-го етапу дорожньої карти федерації несуть порівну.

Присилайте, будь ласка, Ваші пропозиції на основний е-мейл ФПСУ – fpsu.office@gmail.com з темою листа “Дорожня карта”, в копії на zbarik@gmail.com

Посилання на другий етап Проекту дорожньої карти по об’єднанню регіону IPSC UA

Робочі матеріали Президії ФПСУ

Ярослав Циганок

Ярослав Циганок

Член Президії ФПСУ

Поділитися на facebook
Facebook
Поділитися на google
Google+
Поділитися на twitter
Twitter
Поділитися на telegram
Telegram

Підпишіться на наші новини

Leave a Reply

avatar
  Subscribe  
Notify of